nothing last forever.
Home follow +

運命なんてくそくらえ

awesome.

Welcome. This blog is public. All the entries are my experience, my stories and everything about to me. Enjoy it!
Be Nice, Rude people not available.


Tuesday, February 8, 2011 @ 7:13 PM
0 +
ENOUGH !!!

selama ni aq berdiam diri..
membiarkan dia mengata aq..
mencaci aq..
membenci aq..
semata-mata x nak membesarkn masalah yg kecil..
semata-mata nak jaga hati dia..
tp aq silap..
masih x sedar2 lagi..
masih ingin mengata aq..
x puas lagi ke ko jauhkn kwn baik aq dr aq???
hmm..
sudah lah..
aq malas nk layan org mcm tu..
konon 'harap' aq berubah..
nasihat aq mcm2..
padahal diri sndiri xnk berubah..
CAKAP TAK SERUPA BIKIN !!
kali ni aq memang geram sgt2..
kalau dulu aq diam, nk bg peluang kt ko..
jage hati dan nama baik ko..
tp ko balas kt aq mcm tu..
sape bole tahan..
kesabaran manusia ada hadnya..

aq dah sedar skrg..
org mcm ko lg bagus aq xkenal..
nasib baik ade yg sudi gembirakn hati aq..
sudi menyabarkn aq..
kalau x, agak2nye ko dah masok ICU..
hmm..
pasni nk kutuk aq, kutukla..
suka sgt buka aib org kn..
buatla..
pastu sebarkn kt org lain..
biar dorg rase kesian kt ko..
anggap aq ni 'jahat' ko tu 'baik'..
buat la !!
ade aq kesah?? x pun..
pastu ko tanggung ea dosa2 yg ko wat sndiri..
kt akhirat nnti jgn nk cari aq..
mase tu ko rayu kt aq..
nangis keluar air mata darah sekalipun..
jgn harap aq nk tolong ko..
pandai2 jaga diri..
dah besar kn..
dah pandai bezakn baik buruk, dosa pahala..
TANGGUNG SENDIRI !!

andainya aq pergi dulu..
aq xsudi nk maafkn ko..
hidup la ko dgn dosa tu..
payah nk masuk syurga wei klu ade yg xnk maafkn ko di dunia ni..
andainya umur aq pnjg smpai beranak pinak..
klu ko mnx maaf, ko kene brhadapan dgn keturunan aq..
tgok la sama ada dorg nk maafkn atau x..
tu pun klu umur ko pnjg gak..

maaf la..
aq ni seorg pendendam..
tp x prnah balas dendam aq tu..
aq cume diam, diam, dan diam..
sabar, sabar, dan sabar..
mungkin kali ni aq cerita pasal ko..
cume kali ini saja..
insyaALLAH..
aq dah x ingin story pasal ko..
wat dosa je..
ape yg aq cakap, aq akan buat..
CAKAP SERUPA BIKIN LAH !!
kalau dah sedar kesilapan sendiri, segera bertaubat..
kalau x sedar2 lagi, lantak ko lah !!
dosa ko, bkn dosa aq..
dah byk kali tegur, tp wat gak..
suke hati ko lah..
buang masa layan org mcm tu..

ok la..
cukup la ni..
aq post pasal ni pun sbb dah geram sgt..
pasni aq dah x cerita psl ko..
sbb pe aw..
wat dosa je..
sekian....

Wallahua'lam

Labels:


Please do the rules:
  1. No spamming--no no no!
  2. Don't talk rudely--don't don't don't!
  3. I like nice people--
    if you need meh to follow your blog back--ask it nicely and i'll think about it~

Older Post