nothing last forever.
Home follow +

運命なんてくそくらえ

awesome.

Welcome. This blog is public. All the entries are my experience, my stories and everything about to me. Enjoy it!
Be Nice, Rude people not available.


Thursday, February 17, 2011 @ 2:00 AM
4 +
Syukran Jazilan Ya Asdiqoi !!


terima kasih kepada Siti 'Aiisyah kerana sudi menjadi sahabat dan tempat meluahkan isi hati saya..
kamu sentiasa ada ketika saya amat memerlukan seseorang..


terima kasih kepada Fatin Najihah kerana sudi menjadi teman dan tempat untuk saya bermanja..hehe~
bb selalu memberi kata semangat kepada cimoi saat cimoi jatuh tersungkur dan lemah semangat..


terima kasih kepada Nur Aizzah Hanan kerana sudi menjadi kawan saya sejak kita tingkatan 1..
saya tak akan pernah lupa kenangan pahit manis kita lalui..
walaupun kini saya tidak mendengar khabar dari mu lagi..


terima kasih kepada Muhd Farouq Umair kerana sudi menjadi tempat saya melepaskan geram..haha~ maaf ye..
sentiasa memberi nasihat yang baik dan berguna walaupun kadang2 saya membangkang..
dan kadang2 kita tidak sependapat..
juga tempat saya meluahkan masalah saya..


terima kasih kepada Muhammad Fasya Ikmal kerana sudi menjadi kawan saya secara tidak sengaja dan tidak ku sangka..
sentiasa mendengar keluhan dan ketidakpuasan hati ini..
dan memberi pendapat atas sesuatu masalah..


terima kasih kepada Muaz dan Nur Mawaddah, kerana sudi menjadi teman saya..
walaupun saya banyak membuatkan kamu pening kepala dan sakit hati..



THANK YOU MY FRIENDS !!!


click for more

p/s: sorry amek pic korg tanpa izin...harap diri ini dimaafkan..

Labels:


Please do the rules:
  1. No spamming--no no no!
  2. Don't talk rudely--don't don't don't!
  3. I like nice people--
    if you need meh to follow your blog back--ask it nicely and i'll think about it~

Anonymous Ariffah9 at February 17, 2011 at 9:10 PM  

:) teruskan eratkan ukhuwah bersama muslimah-muslimah :)

Blogger SMA at February 19, 2011 at 7:15 AM  

insyaALLAH...
syukran..=)

Blogger mawfaqadan_mawaz at March 5, 2011 at 11:25 AM  

thnx say ats ingtn tersebut
<3
let bygone be bygone

Blogger mawfaqadan_mawaz at March 5, 2011 at 11:25 AM  

thnx say
<3
let bygone be bygone


Post a Comment

Older Post