nothing last forever.
Home follow +

運命なんてくそくらえ

awesome.

Welcome. This blog is public. All the entries are my experience, my stories and everything about to me. Enjoy it!
Be Nice, Rude people not available.


Saturday, April 2, 2011 @ 11:22 PM
0 +
FOBIA !!


tomorrow..
my lovely mom...
msok wad..
huhu..
/no

my mom kne operate kt bahagian perut..
ade mslh cket..
kne buang ape ntah..
sy x bpe pasti dan tahu hal mengenainya..
hopely, my mom will fine like always..
operasi bedah tu akn wat hari isnin..
i pray to ALLAH..
lancarkn pembedahan tu..
AMIN, insyaaLLAH...


i wanna tell u all something..
actually, sy ni agak fobia cket..
fobia kt hospital..
nk story la ni..
mse sy form 3, my mom kne demam denggi..
satu hari sy kne jge mak kt hospital..
hari tu gak, mak salu menggigil kesejukan..
sy ni dah la mudah kesian..
mkin lama sy dok situ, makin kuat air mata mengalir..
kt sne, mak salu merepek..
konon mak nk pergi..
Mak, pliz la..
jgn ckp cmtu..


then, setahun pastu..
my sister-in-law pregnant..
tp trpaksa digugurkn atas sbb pe ntah..
my brother ask me..
nk x jge kakak kt hospital??
huh..
hnye ALLAH taw perasaan sy..
sy xnk menangis lg di HOSPITAL..
nseb bek x pyh..
huhu..

so, smpai skg sy agak fobia g hospital..
hmmmm...

Labels:


Please do the rules:
  1. No spamming--no no no!
  2. Don't talk rudely--don't don't don't!
  3. I like nice people--
    if you need meh to follow your blog back--ask it nicely and i'll think about it~

Older Post