nothing last forever.
Home follow +

運命なんてくそくらえ

awesome.

Welcome. This blog is public. All the entries are my experience, my stories and everything about to me. Enjoy it!
Be Nice, Rude people not available.


Saturday, April 30, 2011 @ 4:16 PM
3 +
SEGMEN: CITA2 AKU MASA KECIL


- Apa cita-cita korang masa kecil dulu? Dulu nak jadi apa? Polis ke? Posmen ke? Apa2 lar kan.. (Nak letak gambar pun tak apa..)
- Sekarang pulak korang jadi apa? Kira karier korang sekarang apa? Capai tak cita2 korang tu? Ke menyimpang?
- Pendapat korang tentang blog shera.. Apa yang perlu shera buat tok blog ni..

Apa cita2 saya masa kecil dulu??
Cita2 saya dulu banyak..sampai tak tahu nak pilih..antaranya nak jadi polis, doktor, dan jururawat..semuanya sebab tengok cerita hong kong dlu..mmg suke sangat dgn citer tu..




Sekarang pulak jadi apa??Kira karier skrg apa??
Sekarang saya nak jadi seorg doktor..hehe..insyaALLAH..tapi, saya ni lepasan SPM 2010..so, tak bekerja lagi..menunggu UIAM memanggil..
/wahaha

Pendapat saya tentang blog Shera..
Saya suka warna blog Shera..mungkin boleh letak gambar dan ceriakan sikit..tukar la tulisan kt post..heheheh..banyak cakap pulak..

Sekian..
/bye

Labels:


Please do the rules:
  1. No spamming--no no no!
  2. Don't talk rudely--don't don't don't!
  3. I like nice people--
    if you need meh to follow your blog back--ask it nicely and i'll think about it~

Blogger ~C-K-K~ at April 30, 2011 at 5:34 PM  

jejalan sini sambil baca entri blog ni.. nice2,..^^

jom la datang blog sy pula... nnti jgn lupa follow ya... sy follow balik..^^

http://jomkongsistory.blogspot.com/2011/04/segmen-cita-cita-aku-masa-kecil.html

Blogger Shaherah at April 30, 2011 at 7:35 PM  

ehee.. xpe bnyk ckp.. tp pape pun thanks ea coz join.. shera hargai sgt2.. ^_^

Blogger AKU at April 30, 2011 at 8:36 PM  

~C-K-K~ : thanx...!!! ok..i'll follow u...

Shaherah: wlcome...first time join segmen cmtu...


Post a Comment

Older Post