nothing last forever.
Home follow +

運命なんてくそくらえ

awesome.

Welcome. This blog is public. All the entries are my experience, my stories and everything about to me. Enjoy it!
Be Nice, Rude people not available.


Monday, October 17, 2011 @ 10:26 PM
2 +
Don't Leave Me..


1 Message Received

"Ida, amy dah jatuh hati kat org lain.. ida cari lah org lain.."

WHAT??!!! My heart automaticcaly stop beating.. How can he do that to me??
Then, i meet him.. He looked at me..
Muka macam tak bersalah.. Aku punyalah nak setia.. Memang lah kita sekarang berjauhan.. Masing-masing sedang belajar.. Kali terakhir kau bilang, kita sekadar kawan.. Kejar cita-cita dulu.. Ya.. Aku terima dan setuju.. Tapi, kenapa?? Kau dah ingkari kata-kata kau sendiri.. Aku memang tak boleh terima..

"Siapa kau?? Aku tak kenal kau..!!", aku membalas mesejnye..

Saat itu, aku terasa kecewa yang amat sangat..
Aku sudah kehilangannya................
Aku tak boleh terima........

*****

ASTAGHFIRULLAH...
Itu cuma mimpi....
(sigh)
Adakah ia satu petanda??????????????

Labels:


Please do the rules:
  1. No spamming--no no no!
  2. Don't talk rudely--don't don't don't!
  3. I like nice people--
    if you need meh to follow your blog back--ask it nicely and i'll think about it~

Blogger Aiisyah Gazali at October 17, 2011 at 10:34 PM  

apa ni?? Novel ke?? hehe.. Blur :O

Blogger SMA at October 17, 2011 at 10:38 PM  

bukan laaa...cerpen yg trlalu pendek..


Post a Comment

Older Post